mcp fout

Post Reply
ph-dla

mcp fout

Post by ph-dla »

Hallo

Ik heb prepare 3d v4.2 , Ik gebruik prosim software .
Nu plan ik met behulp van PFPX een route , En deze route programeer ik in de CDU, ( geen foutmeldingen in de plan mode ).
Overige zaken ingevuld , En we vertrekken.Na een hoogte van circa 1000 meter zet ik de lnav en vnav en de autopiloot aan,
Snelheid gaat goed , De hoogte volgens CDU ook. Tot dat je de hoogte bereikt heb volgens CDU, En de ingestelde hoogte op je MCP. Nu moet de kist op hoogte blijven.
Maar die blijft niet op hoogte hij blijft stijgen , Snelheid is oke volgens de CDU. Maar de hoogte niet.

Wat doe ik verkeerd en weet iemand een opl .

bedankt dennis
Hakkie

Re: mcp fout

Post by Hakkie »

In welke modus staat ProSim737, SimConnect of MSFS. Op het forum zijn meer van dit soort vage issues gemeld die meestal veroorzaakt werden door SimConnect mode. MSFS is vooralsnog de beste (eigenlijk enige, in mijn ogen) keuze.
Kind regards,
Henk-Jan
Try not to become a man of success, but rather try to become a man of value (Albert Einstein)
Click HERE for my flightsimulator info
ph-dla

Post by ph-dla »

bedankt

maar hij stond op MSFS.

gr dennis
Hakkie

Post by Hakkie »

Jammer. :D Gebeurt dit bij elke vlucht?
Kind regards,
Henk-Jan
Try not to become a man of success, but rather try to become a man of value (Albert Einstein)
Click HERE for my flightsimulator info
ph-dla

Post by ph-dla »

hallo

Der net nog een vluchtje gemaakt , op FL 330 , Laaste 5000 feet gaat tergent langzaam.
Eindelijk op kruishoogte , Na decent staat me fmc ingesteld op 20000 ,maar daar stop ie niet hij zakt gewoon verder en wat er gebeurd tijdens decent dan daalt ie en dan stijgt ie weer . terwijl ie echt moet dalen .

gr dennis
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”